Strategia de marketing presupune un cumul de etape specifice pe care o companie trebuie sa le parcurga, finalitatea implementarii acestei strategii fiind o pozitionare cat mai corecta a acesteia pe segmentul de piata specific activitatii sale.

O strategie de marketing bine conturata presupune formularea obiectivelor de marketing şi corelarea acestora cu obiectivele generale, planificarea, implementarea şi monitorizarea activităţii de marketing, dar si efectuarea unor analize de piata specifice
Mod de lucru

Serviciile noastre de consultanta functioneaza astfel:

  • Etapa preliminara: cercetare si planificare.
  • Centralizarea informatiilor, structurarea si analiza lor. Elaborarea strategiei.
  • Elaborarea planului operational pentru completarea proiectului.

Functionam ca un department de marketing profesionist. Ne asumam responsabilitatea pentru proiectele noastre. Acest lucru se traduce prin: 

  • Initierea si coordonarea intregului proiect, cu monitorizarea permanenta a status-ului. Rezultatul va fi o implementare facila a fiecarui proiect in parte, bazandu-ne si pe constructia unor relatii de durata cu echipele clientilor.
  • Lucrul direct cu clientii nostri, definind obiectivele, durata proiectului, planificarea implementarii si a tuturor aspectele operationale.
  • O retea de parteneri la nivel national, ceea ce ne permite sa propunem solutii adecvate pentru proiectele derulate.

Contact