Programele de fidelizare contribuie la construirea si mentinerea increderii intre companie, pe de o parte, si clienţii şi partenerii acesteia, de cealalta parte. Crearea unui mediu propice interacţiunii personale, reale şi constante, stă la baza realizarii unui program de fidelizare eficient. Există mai multe tipuri de programe de fidelizare: pentru client, pentru parteneri/colaboratori, pentru echipa de vanzare, pentru angajati.
Mod de lucru

Serviciile noastre de consultanta functioneaza astfel:

  • Etapa preliminara: cercetare si planificare.
  • Centralizarea informatiilor, structurarea si analiza lor. Elaborarea strategiei.
  • Elaborarea planului operational pentru completarea proiectului.

Functionam ca un department de marketing profesionist. Ne asumam responsabilitatea pentru proiectele noastre. Acest lucru se traduce prin: 

  • Initierea si coordonarea intregului proiect, cu monitorizarea permanenta a status-ului. Rezultatul va fi o implementare facila a fiecarui proiect in parte, bazandu-ne si pe constructia unor relatii de durata cu echipele clientilor.
  • Lucrul direct cu clientii nostri, definind obiectivele, durata proiectului, planificarea implementarii si a tuturor aspectele operationale.
  • O retea de parteneri la nivel national, ceea ce ne permite sa propunem solutii adecvate pentru proiectele derulate.

 

Contact