Rezultatele eforturilor de marketing sunt influenţate de indivizi: cumpărătorii potenţiali, grupurile-ţintă, persoanele-ţintă. Felul in care aceştia reacţionează este diferit, deşi uneori predictibil. Caracteristica marketingului modern este orientarea spre client, către fidelizarea lui şi către un concept de marketing care, in mod definitoriu, porneşte de la client. Identificarea si cunoaşterea grupurilor-ţintă este esenţială pentru elaborarea portofoliului de produse şi prezentarea calităţilor acestora.
Mod de lucru

Serviciile noastre de consultanta functioneaza astfel:

  • Etapa preliminara: cercetare si planificare.
  • Centralizarea informatiilor, structurarea si analiza lor. Elaborarea strategiei.
  • Elaborarea planului operational pentru completarea proiectului.

Functionam ca un department de marketing profesionist. Ne asumam responsabilitatea pentru proiectele noastre. Acest lucru se traduce prin:

  • Initierea si coordonarea intregului proiect, cu monitorizarea permanenta a status-ului. Rezultatul va fi o implementare facila a fiecarui proiect in parte, bazandu-ne si pe constructia unor relatii de durata cu echipele clientilor.
  • Lucrul direct cu clientii nostri, definind obiectivele, durata proiectului, planificarea implementarii si a tuturor aspectele operationale.
  • O retea de parteneri la nivel national, ceea ce ne permite sa propunem solutii adecvate pentru proiectele derulate.

 

Contact