Servicii de marketing

Marketing & Public Relations

Marketing strategic

Strategia de marketing presupune un cumul de etape specifice pe care o companie trebuie sa le parcurga...

Afla mai multe

Segmentare si cercetarea comportamentului consumatorilor

 Rezultatele eforturilor de marketing sunt influentate de indivizi: cumparatorii potentiali, grupurile-tinta, persoanele-tinta...

Afla mai multe

Comunicare strategica

Conceperea unei strategii de comunicare presupune analiza si elaborarea unui proiect pe termen scurt, mediu şi lung...

Afla mai multe

Programe de fidelizare

Programele de fidelizare contribuie la construirea si mentinerea increderii intre companie, pe de o parte, si clientii si partenerii acesteia, de cealalta parte...

Afla mai multe

Marketing relational

Utilizarea eficienta a celor mai moderne solutii pentru comunicarea cu clientii vizati, prin instrumente ca: baze de date, geomarketing, dropmail, sms si altele...

Afla mai multe

Strategie media

Alegerea celor mai potrivite vehicule de imagine, prin care produsul si/sau brandul sa atraga recunoasterea publicului...

Afla mai multe

Targuri si evenimente

Identificarea celor mai potrivite targuri si evenimente care pot fi utilizate de catre companie ca instrumente de promovare a imaginii si produselor si/sau serviciilor sale...

Afla mai multe

Sponsorizari si CSR

Crearea unor proiecte la nivel de comunitate contribuie la consolidarea imaginii favorabile a companiei dvs. in randul clientilor, partenerilor si colaboratorilor...

Afla mai multe